I. Dane i terminologia
Sklep internetowy, działający pod adresem www.floscarmeli.pl należy do FLOS CARMELI – Wydawnictwo Warszawskiej Prowincji Karmelitów Bosych, zwany dalej Sprzedawcą.
Dane wydawnictwa:
ul. Działowa 25,
61-747 Poznań;
tel. 61 856-08-34
e-mail: wydawnictwo@floscarmeli.pl
NIP: 778-13-70-160
BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.
17 1600 1462 1897 5583 9000 0001
Podmiot dokonujący zakupu, zwany dalej Klientem, nabywa przedmiot na własny użytek lub w celu dalszej dystrybucji. Polecenie dostarczenia zakupionego towaru, zwane dalej Zamówieniem, dokonuje Klient u Sprzedawcy.
II. Składanie Zamówień
Sprzedawca prowadzi sprzedaż książek, dewocjonaliów i wydań cyfrowych za pośrednictwem internetu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamówienia zagraniczne od 01.01.2019 nie są realizowane. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia płatności. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. takich, w których podane są niepełne dane konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia, lub w których jest brak możliwości kontaktu z osobą zamawiającą. Klient może wprowadzać w Zamówieniu zmiany do momentu rozpoczęcia jego realizacji oraz anulować złożone zamówienie. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Do Zamówienia doliczone zostają koszty przesyłki i pobrania, które są dodawane w koszyku.
III. Realizacja Zamówienia
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: e-przelewem za pośrednictwem Przelewy24, blikiem, samodzielną wpłatą przelewem na konto Wydawnictwa, rozliczenie transakcji kartą debetową lub kredytową oraz zapłatą przy odbiorze. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta (z dostępnych w sklepie) sposób, który zostaje zapisany w Zamówieniu. Przesyłki dostarcza kurier InPost. Zamówienia o wartości powyżej 200 zł dostarczane są bezpłatnie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
IV. Zwrot towaru i reklamacje
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z towaru kupionego u Sprzedawcy bez podania przyczyny w ciągu 24 dni od daty odebrania przesyłki ze zwrotem zapłaconej kwoty. Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów użycia lub uszkodzeń, musi być dołączone do niego oryginalne opakowanie. Jeżeli po otrzymaniu towaru, lub w czasie jego użytkowania Klient znajdzie w nim wady, powinien go dostarczyć do siedziby sklepu osobiście, lub przesyłką ubezpieczoną. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 4 dni roboczych od otrzymania reklamowanego towaru. Towar wadliwy zostanie wymieniony na nowy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.